Pronájem, služby, stánkový prodej

Nabízíme pronájem prostor Slezskoostravského hradu k uspořádání soukromých i komerčních akcí, jako například svatebních obřadů, oslav, firemních akcí, ale také seminářů, konferencí, divadelních a hudebních představení a jiných kulturně-společenských akcí.

 

Prostory a jejich kapacity

 

 Malý sáldo 80 osob rautové uspořádání
(šatna, přípravna, toaleta)
125 m2
 Hradní galeriedo 300 osob divadelní uspořádání
(šatna, přípravna, toalety)
560 m2
 Velký sáldo 200 osob270 m2
 Hradní terasado 250 osob400 m2
 Lovecký salonekdo 20 osob58 m2

 

Kapacita jednotlivých prostor je vždy závislá na požadavku dispozice stolového nebo divadelního uspořádání pořádané akce.

 

Nabízené služby

 

V rámci pronájmu nabízíme zajištění technického vybavení a navazujících služeb:

  • Stoly – pivní souprava
  • Lavice – pivní souprava
  • Stoly LUX
  • Židle LUX
  • Data projektor 
  • Projekční plátno
  • Prodejní stánek

 

  • Napojení elektrické energie
  • Napojení vody 
  • Strážní služba
  • Úklid
  • Doprovodný program s historickou tématikou

 

 

Objednávka prostor

OBJEDNÁVKA

Objednávku prosím vyplňte po konzultaci s kastelánkou hradu p. Alenou Špetíkovou +420 721 262 690

V případě potvrzení termínu, bude Vaše objednávka zařazena do harmonogramů akcí a následně bude zaslána cenová nabídka případně návrh smlouvy.

Objednávka bude akceptována na základě potvrzení cenových podmínek.

Zadejte název akce, pro kterou chcete prostory objednávat

OBJEDNATEL


PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY

V případě nejasností kontaktujte odpovědné pracovníky společnosti:

Kastelánka - Alena Špetíková: 721 262 690
Kancelář hradu - 596 111 457, hrad.ovas@cerna-louka.cz
Vedení společnosti - Ing. Arnošt PCHÁLEK: 602 795 245, 596 167 112, sekretariat.ovas@cerna-louka.cz