Pronájem, služby, stánkový prodej

Nabízíme pronájem prostor Slezskoostravského hradu k uspořádání soukromých i komerčních akcí, jako například svatebních obřadů, oslav, firemních akcí, ale také seminářů, konferencí, divadelních a hudebních představení a jiných kulturně-společenských akcí.

 

Prostory a jejich kapacity

 

 Malý sáldo 80 osob125 m2
 Hradní galeriedo 300 osob560 m2
 Velký sáldo 200 osob270 m2
 Hradní terasado 250 osob400 m2
 Lovecký salonekdo 20 osob58 m2

 

Kapacita jednotlivých prostor je vždy závislá na stolovém uspořádání pořádané akce.

 

V rámci pronájmu nabízíme také zajištění technického vybavení a navazujících služeb:

  • Stoly – pivní souprava
  • Lavice – pivní souprava
  • Stoly LUX
  • Židle LUX
  • Data projektor 
  • Projekční plátno
  • Prodejní stánek

 

  • Napojení elektrické energie
  • Napojení vody 
  • Strážní služba
  • Úklid
  • Doprovodný program s historickou tématikou

 

Stánkový prodej

 

Při pořádání akcí různého typu je možné (dle konceptu dané akce) realizovat stánkový prodej v areálu Slezskoostravského hradu. Stánkový prodej se řídí pravidly a podmínkami definovanými v dokumentu "Podmínky pro stánkový prodej".

 

Objednávka prostor

Zadejte název akce, pro kterou chcete prostory objednávat